loading...
♥♥کلبه مجید007♥♥
salam

salam be hameh

مجید007 بازدید : 85 جمعه 03 بهمن 1393 نظرات (2)

دوستان عزیز براتون ارزوی شادی و سر افرازی پیش خداوند متعال را دارم

یه خبر خوب دیگه براتون دارم ....

من دارم داماد میشم ....

وبه جمع مرغا میپیوندم...

وقت مراسممو براتون میزارم امیدوارم همتونو ببینم...

دوستتون دارم بی انتها...

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط یه غریبه ولی آشنا در تاریخ 1393/11/23 و 22:01 دقیقه ارسال شده است

امیدوارم تو زندگیت چیزی کم نداشته باشی و خوشبخت شی...هر چند ما رو اذیت کردی خخخخخ اما واست بهترینا رو ارزو دارم...خوشبخت شی داداش مجید...
پاسخ : ممنون

این نظر توسط هستی در تاریخ 1393/11/19 و 0:08 دقیقه ارسال شده است

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااام مبارکت باشه عزیزدلم

خیلی دوس داشتم بیام امانمیخام خاطرکسی روآزرده کنم

بهتریناروبرای تووزنداداش گلم ارزومیکنم

خوووووووووووووووووووووووووووووووشبخت بشیدشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : سلام اجی جونم ممنون


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 128
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 182
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 293
  • بازدید ماه : 726
  • بازدید سال : 3,198
  • بازدید کلی : 25,740